[Warszawa-pm] Warsztaty

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Śro, 23 Cze 2010, 00:58:37 PDT

Hej!

Jeśli coś ma z tego wyjść to trzeba się sprężać.  Napisałem zapytanie
do gościa z WarLUGu czy moze byc 19 o 18 (wczesniej pisal, ze dowolny
termin i nie powinno byc problemow z sala).
Teraz tematy - ja mogę poprowadzić sesje o programowaniu na PSGI (i
przy okazji pokazać WebNano).
Ktoś jeszcze?

Pozdrawiam,