[Warszawa-pm] Warsztaty

Tadeusz Sośnierz tadzikes w gmail.com
Nie, 20 Cze 2010, 14:40:24 PDT

On 20-06-2010 21:30:25, Zbigniew Lukasiak wrote:
> Hej!
>
> WarLUG moze nam udostapnic sale na warsztaty w lipcu.  Ja bardzo
> chetnie bym pokazal cos o WebNano, PSGI itp, poza tym tez Rakudo Star
> powinien juz wtedy byc dostepny - chociaz nie wiem czy ktos z nas
> sledzil troche Perl6 i potrafilby cos przygotowac.  W kazdym razie
> trzeba by szybko wybrac termin no i tematy.  W zasadzie mi by pasowal
> tylko poczatek miesiaca (tak do 13) albo ewentualnie 19 i 20.

Rakudo Star jest zapowiedziane na 29 lipca, przynajmniej to się pojawiło
na żurnalu PM [1], ale myślę że do tego czasu Rakudo będzie wyglądać jeszcze
fajniej niż teraz, a już jest o czym pogadać. Ja w każdym razie bardzo
chętny, a i myślę że znalazłoby się kilka osób z zewnątrz.

Pozdrawiam

[1] http://use.perl.org/~pmichaud/journal/40407