[Warszawa-pm] web aplication speed test

Waldemar Biernacki wb w sao.pl
Czw, 17 Cze 2010, 00:51:22 PDT

> ps. do ps.
>
> perl znow mnie ugryzl, tym razem DBI czy DBIx::Class zwraca
> niepoprawne wyniki selecta, gdy konsola mysql dziala poprawnie
> ech...

Na pewno Perl? Ja używam DBD::Pg bardzo, bardzo intensywnie w aplikacji GUI po
internecie (zresztą w ramach czystych aplikacji webowych też). Z tym, ze
wszystko na poziomie samej (end-user) aplikacji robię sam i nie korzystam z
napisanych (*).

Hmmm... by coś więcej powiedzieć musiałbym włączyć jakąś statystykę. Jak na
razie DBD::Pg mnie nie zawiódł a używam go w sumie od ładnych paru lat... Tak
w Windows jak i Linux.

wb.

(*) Wyjątkiem jest znaleziona niedawno aplikacja Ruby on Rails pt. Redmine pod
postgresa (między innymi). Dlaczego nie ma czegoś takiego w Perlu? I właśnie
chcę sprawdzić wydajność tej aplikacji w porównaniu do moich perl/fcgi.