[Warszawa-pm] web aplication speed test

pp pp w webtel.pl
Czw, 17 Cze 2010, 00:29:57 PDT

On Thu, 17 Jun 2010 09:22:26 +0200, Waldemar Biernacki <wb w sao.pl> wrote:
> Cześć!
>
> Mam prośbę,
>
> omawialiście różnego typu oprogramowanie w Perlu i opisywaliście jego
> szybkość. Czy jest możliwe byście mi pokazali jak coś takiego uruchomić
> (aplikacja Perla do badania szybkości aplikacji internetowej)?
> Może jakiś konkretny end-user kod bym się mniej napracował? :)
>
> Pozdrawiam!

proponuje zaczac od
ab  - apache benchamrk
powinien byc w kazdym pakieche apache/apache2
lub apache2-devel/utils w dowolnej dystrybucji

na debianie /usr/sbin/ab z pakietu apache2-utils

ps. do ps.

perl znow mnie ugryzl, tym razem DBI czy DBIx::Class zwraca
niepoprawne wyniki selecta, gdy konsola mysql dziala poprawnie
ech...

--
pp