[Warszawa-pm] Perl 6 - świętowanie

Tadeusz Sośnierz tadzikes w gmail.com
Pon, 2 Sie 2010, 14:03:18 PDT

On  2-08-2010 20:56:25, Maciej Grzybek wrote:
> Wielbłąd wydaje się w porządku pomysłem, jednak co z logo p6? Jako grupa
> PM chyba nie wypada zamykać się na nowe produkty fundacji Perla, prawda?
> Wielbłąd w takim razie, jako logo jednej gałęzi języka (o ile wolno tak
> powiedzieć o p5) nie do końca odda ducha Perla jako coś więcej niż p5.
> Nie zapominajmy, że p6 przestał być magią, jest czymś namacalnym!

Czy wielbłąd jest symbolem tylko Perla 5? Owszem, pojawił się na okładce
Programming Perl wydanego przy okazji Perla 5, ale sądzę że jako symbol
przetrwa jeszcze nie jedno wydanie języka. Myślę że nie ma co mieszać,
nie chcemy żeby z loga powstało nam coś takiego:
http://otierney.net/images/perl6.gif

Pozdrawiam,
Tadek