[Warszawa-pm] Perl 6 - świętowanie

Leszek Piotrowski leszekp w life.home.pl
Pon, 2 Sie 2010, 05:28:20 PDT

Aktualna koncepcja logo to coś podobnego do logo mySQL /delfin i napis/.

W naszym przypadku będzie trochę inaczej.

Zarys wielbłąda /tylko góra/.
A w tym zarysie napis:

Warszawa
Perl Mongers

I tu pytanie. Warszawa czy Warsaw?

Napis ten będzie w zarysie wielbłąda.
Nawet tego zarysu może nie będzie tylko litery będa tworzyć tenże zarys.

Jedna /lub więcej liter/ będzie stylizowana /specjalna/ i będzie
biało-czerwona
aby zaznaczyć że jesteśmy z Polski. A to raczej musi być jeśli wybierzemy
napis Warsaw.
No bo przecież Warsaw to także duże miasto w US.

Jaki krój czcionki? Myślę, że nie ma ustalonego zarezerwowanego specjalnie
fontu dla pm.org.

Czyli mamy dowolność jeśli chodzi o fonty.

To tyle. To koncepcja. To trochę potrwa. Ale Wasze sugestie są konieczne i
potrzebne.

Pzdr, Leszek