[Warszawa-pm] Spotkanie majowe przełożone na przyszły tydzień (zgodnie z wola ludu)

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Śro, 20 Maj 2009, 03:08:12 PDT

2009/5/20 Radoslaw Zielinski <radek w pld-linux.org>:
> Zbigniew Lukasiak <zzbbyy w gmail.com> [2009-05-19 12:15]:
>
> Wygląda na to, że mamy sporo konfliktów czasowych (najwyżej cztery
> z sześciu zainteresowanych osób)...
>
> Może warto byłoby rozszerzyć ankietę (da się je edytować) o trzy dni
> wcześniej i o tydzień później (to już czerwiec, ale cóż).
>
> Jeśli uda się zgrać wszystkich, mamy szansę na największe dotychczasowe
> spotkanie warszawa-pm (licząc ze Staszkiem i dwoma Piotrami).

No dobra - dodałem 3 dni wcześniej i 3 dni później.  Z tym, że nie
wiem jak będzie z rezerwacją na piątek czy sobote (to weekend).
Mi w zasadzie wszystko pasuje (jak na razie).

Dla tych którzy już zagłosowali link administracyjny:
http://www.doodle.com/ax68q5u7eggpuqv3

pozdr.
Zbyszek