[Warszawa-pm] Coś małego do aplikacyjek webowych

Radoslaw Zielinski radek w pld-linux.org
Śro, 17 Cze 2009, 09:32:16 PDT

Piotr Roszatycki <piotr.roszatycki at gmail.com> [2009-06-15 13:51]:
> A ja własnie _nie polecam_ CGI.pm. Jest to totalny oldskool ciężki do
> przełknięcia i przykład na to, jak się pisało programy 20 lat temu, a
> jak dzisiaj się nie powinno.

Jeśli potrzeba czegoś łatwego we wdrażaniu, o niewielkim obciążeniu, co
potrzebuje sparsować POST, GET, nagłówki, odebrać ew. Cookie i mieści
się w ~kilkudziesięciu linijkach, CGI.pm jest bezkonkurencyjny.

> Do prostych zastosowań z powodzeniem stosuję Apache::ASP. Jest też
> jego nowsza wersja Apache2::ASP, której nie miałem okazji poznać, być
> może trzeba by od niej zacząć. Skrypty hostuję teraz w trybie mod_perl
> ale wcześniej chodziło to jako CGI.

mod_perl do prostych zastosowań?  Razem z portem martwej technologii MS?
Kod żywcem wewnątrz szablonów, na wzór PHP?  Uh...

--
Radosław Zieliński <radek at pld-linux.org>