[Warszawa-pm] Coś małego do aplikacyjek webowych

Pon, 15 Cze 2009, 04:51:15 PDT

W dniu 15 czerwca 2009 10:12 użytkownik Radoslaw Zielinski
<radek w pld-linux.org> napisał:
> Z nich znam tylko CGI.pm.  Warto umieć się w nim poruszać, ale ani nie
> ma tu jakiejś specjalnie dużej wiedzy do wchłonięcia, ani nie nadaje się
> sam w sobie do niczego większego.

A ja własnie _nie polecam_ CGI.pm. Jest to totalny oldskool ciężki do
przełknięcia i przykład na to, jak się pisało programy 20 lat temu, a
jak dzisiaj się nie powinno.

Do prostych zastosowań z powodzeniem stosuję Apache::ASP. Jest też
jego nowsza wersja Apache2::ASP, której nie miałem okazji poznać, być
może trzeba by od niej zacząć. Skrypty hostuję teraz w trybie mod_perl
ale wcześniej chodziło to jako CGI.

--
 .''`.    Piotr Roszatycki
: :' :    mailto:Piotr.Roszatycki w gmail.com