[Warszawa-pm] Może konferencja?

Piotr Roszatycki piotr.roszatycki w gmail.com
Pią, 24 Paź 2008, 04:34:55 PDT

A tak mnie natchnęło, że skoro tak prężnie działamy w Warszawie, to
może dałoby się jakąś imprezę zorganizować, skierowaną bardziej do
ludzi z zewnątrz? Jakaś konferencja czy też może po prostu kilka
prezentacji w auli którejś z uczelni? Z miejscem myślę, że nie byłoby
problemu.

Myślę, że tematów byłoby bez liku. Takie moje luźne propozycje:

* Perl wciąż żyje i ma się dobrze (i przykłady potwierdzające tezę :)
* Jak zacząć Perla od zera (bez powielania błędów ostatniej dekady).
* Dobre praktyki Perla dzisiaj (czyli co było dobre 10 lat temu, a już
nie jest, typu "open FILE" zamiast "open my $fh")
* ORM (DBIx::Class, czy coś takiego)
* MVC (pewnie Catalyst)
* A może coś innego do bardzo prostych zastosować webowych, np. Apache::ASP.
* Nowoczesne OOP w Perlu, czyli Moose.
* Wyjątki (exceptions) zamiast "return $status".

--
 .''`.    Piotr Roszatycki
: :' :    mailto:Piotr.Roszatycki w gmail.com