[Warszawa-pm] XPredicates

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Pią, 24 Paź 2008, 03:00:35 PDT

2008/10/24 Piotr Roszatycki <piotr.roszatycki w gmail.com>:
> Ja myślę, że musiałbyś bardziej przybliżyć temat, bo obawiam się, że
> chyba nikt poza tobą nie siedzi w tych tematach :(
>
> Przy okazji, to zanim "wejdę" w któryś z frameworków, wolałbym znać
> jakieś argumenty w temacie Class::DBI vs DBIx::Class. Jak widzę,
> preferujesz ten drugi. Ale właściwie dlaczego?

Na to odpowiedz jest bardzo prosta:
http://www.perlfoundation.org/perl5/index.cgi?recommended_database_modules
(patrz komentarz Schwerna - czyli pierwotnego autora Class::DBI).
Generalnie to chetnie bym uciekl od DBIC - bo ciagle spory z mst juz
mnie mecza - ale na razie ciagle nie ma innego tak rozwinietego ORMa
(ostatnio zaczelem obserwowac DBIx::Model - bardzo obiecujace, ale ja
potrzebuje jeszcze tworzenie schemy z bazy danych i introspekcje).

Pozdr.
Zbyszek