[Warszawa-pm] Five Features Perl 5 Needs Now By chromatic

Zbigniew Lukasiak zzbbyy w gmail.com
Pią, 12 Gru 2008, 05:41:27 PST

2008/12/12 Piotr Roszatycki <piotr.roszatycki w gmail.com>:
> A ja właśnie nie bardzo rozumiem, dlaczego zespół zajmujący się core
> perlem ma zajmować się modułami? To, czego mi brakuje, to łatwy sposób
> instalowania modułów w ogóle, a nie brak tego czy owego w podstawowej
> wersji. Innymi słowy, zgadzam się z punktem 4 a nie z 2. :/

To wszystko jest bardzo względne - ale według mnie programowanie
obiektowe to podstawowa technika i powinno być zawsze dostępne w
jakiejś cywilizowanej formie.     Obsługa CPANa to już jest drugi krok
- jakkolwiek by się to uprościło to nigdy nie będzie pełnej gwarancji,
że to działa (chociażby jeśli ktoś akurat nie ma połączenia
sieciowego).   Jakkolwiek by cenic elastyczność to jednak potrzebne są
jakieś punkty na których zawsze się można oprzeć.  Na przykład jeśli
się ktoś uczy Perla od podstaw to OO na pewno powinno isc przed
obsługą CPAN.

Z polemicznym pozdrowieniem,
Z.