[Warszawa-pm] Five Features Perl 5 Needs Now By chromatic

Pią, 12 Gru 2008, 05:22:42 PST

A ja właśnie nie bardzo rozumiem, dlaczego zespół zajmujący się core
perlem ma zajmować się modułami? To, czego mi brakuje, to łatwy sposób
instalowania modułów w ogóle, a nie brak tego czy owego w podstawowej
wersji. Innymi słowy, zgadzam się z punktem 4 a nie z 2. :/

--
 .''`.    Piotr Roszatycki
: :' :    mailto:Piotr.Roszatycki w gmail.com