[Vlaanderen] hallo na yapc

Chris Vertonghen chris at vertonghen.org
Fri Aug 31 10:40:59 PDT 2007

hallo allemaal,

even introduceren nadat ik me daarnet heb ingeschreven op de
mailinglist: ik ben Chris Vertonghen,  al een jaar of 10-15 bezig met
perl en al een paar keer naar een yapc geweest, maar nog nooit bij een
pm groep aangesloten geweest.

ik zie uit naar toekomstige meetings, al kan niet beloven dat ik er
altijd bij kan zijn (probeer ook nog vrouw-vriendelijk te zijn en een
goeie papa voor m'n 2 dochtertjes).

zoals beloofd in Wenen zal ik mee uitkijken naar een alternatieve
vergaderplaats in het Mechelse. Wat zijn de basic requirements voor
een pm meeting? Wifi? Late openingsuren? Hoe ziet een typische goeie
vlaanderen.pm meeting er zoal uit?

hopelijk tot binnenkort,
Chris.
--