[Oslo-aktive] YAPC::EU::2005 report #9 (fwd)

Salve J Nilsen sjn+oslo.pm at pvv.org
Tor 23. Jun 2005 03:53:25 PDT

Suddenly, Geir Aalberg uttered:

> Det store spørsmålet her er vel om man ønsker å bo i sentrum eller ute i
> huttaheiti? Man blir vel alltids å dra ned til byen for å spise på
> kveldstid uansett, men drosje er jo ikke nødvendigvis så dyrt i
> Portugal.

I konferanserapport #12 [1] nevner de at Hotel de Lamaçães [2, øverst]
bare har noen få rom igjen (~15 da rapporten ble skrevet).

Jeg foreslår at vi gjør et av de andre hotellene til det norske hotellet,
så har vi fremdeles har litt tid til å somle uten at det trenger å gå
utover sosialetetene. :)

Albergaria da Sé [2, nederst] virker litt koselig, gjør den ikke? Den
ligger i gamlebyen, og det pleier jo å være trivelig... :)

- Salve

[1] http://braga.yapceurope.org/index.cgi?Report12
[2] http://braga.yapceurope.org/index.cgi?BragaHotels

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen