[Oslo-aktive] YAPC::EU::2005 report #9 (fwd)

Geir Aalberg geir at fandom.no
Tor 23. Jun 2005 03:27:10 PDT

Salve J Nilsen wrote:
> [Denne mailen er relevant for de som vurderer eller skal reise til
>   Perl-konferansen i Portugal i sommer. Til dere andre: bli med! :) ]
>
> Arrangørene foreslår[2] at man ankommer 30. august (en dag før) og drar 3.
> september (en dag etter). Jeg synes det høres lurt ut. Med fem
> overnattninger så kan hotellutgiftene (pr. pers.) se ut som følger:

Det store spørsmålet her er vel om man ønsker å bo i sentrum eller ute i
huttaheiti? Man blir vel alltids å dra ned til byen for å spise på kveldstid
uansett, men drosje er jo ikke nødvendigvis så dyrt i Portugal.

> Noen som er interessert i å dele dobbel/trippelrom?

Siden jeg får det sponset satser jeg nok på enkelrom. Men hadde jo vært kult
å være i samme hotell ihvertfall.

-geir