[Groningen-pm] Bijennkomsten Launch Café

Paul van der Vlis paul at vandervlis.nl
Mon Sep 1 02:27:59 PDT 2014

op 01-09-14 11:02, Arthur Bauman schreef:
> Mensen,
>

> De verbouwing in het Launch Café is afgerond en het is nog mooier geworden.
> Ze willen de maandelijkse bijeenkomsten van de Perl Mongers wel
> faciliteren maar ze willen er wel graag een vaste afspraak van maken,
> zodat ze weten waar ze aan toe zijn.
>
> Hoe denken jullie hier over?

In het verleden was de bijeenkomst ook weleens in een bedrijf of bij
iemand thuis. Dat vond ik altijd erg leuke bijeenkomsten. Ik vind het
een deel van de charme van de PM bijeenkomsten.

We kunnen best een "in principe" afspraak maken met Launchcafé, maar met
de opmerking dat het ook weleens anders kan lopen. Met een "zie
mailinglijst".

Het lijkt mij bijvoorbeeld leuk eens een bijeenkomst bij Hermen te
hebben. Of weer eens bij het SCN of Warpnet of iets waar we nog nooit
waren. Trekt ook meer mensen denk ik.

Groet,
Paul.

http://www.vandervlis.nl