[Groningen-pm] Bijennkomsten Launch Café

Hermen Lesscher hermen at lesscher.org
Mon Sep 1 02:04:05 PDT 2014

Ja. wat mij betreft vaste afspraak. Met de notitie dat af en toe
(vakanties) de opkomst te laag zal zijn, en de meeting kan vervallen, is
dat acceptabel?

Hermen

--
"I urge you to please notice when you are happy, and exclaim or murmur
or think at some point, 'If this isn't nice, I don't know what is.'"