[bcn-pm] Dubte amb versions de CPAN.

Paco Esteban paco a onna.be
dim set 15 09:16:23 PDT 2015

Hola,

Tinc un dubte amb les versions usades per a moduls al CPAN
Em sembla un tema prou confus ... Però amb l'ajuda de Perl::Version
creia que ho havia entés ... I dic creia perque em va passar el
següent:

Vaig posar un modul amb la versió inicial 0.01 (ExtUtils::MakeMaker ho
va fer per mi). Després vaig haver de fer unes correccions i li vaig
assignar 0.02. Fins aquí tot bé.

Més endavant vaig descobrir que algo com 0.002_01 queda marcat com a
"Developer" a MetaCPAN i no surt com a 'latest version'.
Si intentes canviar de "tipologia" de versionat, l'indexer de PAUSE no
ho accepta massa bé encara que, teoricament, hauria de ser una versió
major ( per exemple v0.3.0). És més, algo com 0.003001 tampoc li
agrada gaire. El issatge d'error era que hi havia una versió superior
(referint-se a 0.02)... En fi, que estàs lligat a posar 0.03.

Amb un altre modul he optat per anar directament a la forma v0.1.0 i es
comporta com jo esperaria.

El dubte és, quin  tipus de regles usa PAUSE per decidir quina versió és
major que una altra ?
Creia que es comportaria com Perl::Version

Salut,

--
Paco Esteban.
GnuPG key: https://onna.be/44CA735E.html