[bcn-pm] Presentació a la llista.

Paco Esteban paco a onna.be
dim set 8 11:20:16 PDT 2015

Hola,

El meu nom és Paco, i m'acabo de suscriure a la llista.
Treballe de sysadmin (Linux i BSDs) de fa una pila d'anys.
Això m'ha fet tenir relació amb perl desde sempre i alguna volta he
intentat fer algun projecte més gran que el típic "nasty hack" (encara
que sempre m'ha fet cosa ensenyar el codi ...).

Darrerament m'he tornat a interessar per perl d'una manera un poc més
seriosa i mha agradat força el que estic veient (Moose, Mojolicious,
perl6 ...).

He vist que esteu preparant un Workshop per al novembre i m'interessaria
molt assistir. També veure de que parlen els que en saben de veritat de
perl per aquí.

Intentaré fer els deures abans de preguntar.
Ah, amb la "emoció" pel que he estat veient nou (per a mi) de perl he
adaptat algun codi que tenia per ahi i he publicat un parell de moduls
al CPAN. Si algú té temps i ganes de posar-los a caldo i dir en que es
poden millorar, aqui estan:

https://metacpan.org/author/PACOEB

Ens llegim.
Salut.