[bcn-pm] Reunió gener 2015

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
dim gen 27 03:25:12 PST 2015

Ja que fem reunió social, què us sembla fer-la al bar que vam anar l'última
vegada a Hospital de Sant Pau? Aquest semblava que ens quedava prou bé a
tots, però si algú té una proposta l'escoltarem amb molta atenció :)

Salut,

Marc

El dia 23 gener de 2015, 13:10, Jose Luis Perez Diez <
jluis a escomposlinux.org> ha escrit: