[bcn-pm] Reunió gener 2015

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
div gen 23 04:10:27 PST 2015

El Dilluns 19 Gener 2015, a les 07:32:18, Alex Muntada va escriure:
> Els temes dels que hauríem de parlar a la reunió crec que són: fer-nos
> associació i la YAPC de Granada, de la qual som co-organitzadors.

Jo crec que podem fer les dues coses. Primer fer la reunió a Barcelona, encara no tenim lloc al embetume, amb el temari que  proposat i fer una social improvisada al Bar  de la ULEB o si som pocs a un restaurant a prop del cementeri que es diu la bécasse

http://www.openstreetmap.org/search?query=ULEB#map=17/50.81415/4.38681