[bcn-pm] consulta per baixar un html amb scroll

Agud Pique, Enric eagud.q a tv3.cat
div feb 27 01:54:22 PST 2015

Carlos Juan gràcies

Miro el Net::Twitter

Salutacions

-----Missatge original-----
De: Barcelona-pm [mailto:barcelona-pm-bounces+eagud.q=tv3.cat a pm.org] En nom de Carlos Juan
Enviat: dimecres, 25 / febrer / 2015 15:29
Per a: barcelona-pm a pm.org
Tema: Re: [bcn-pm] consulta per baixar un html amb scroll

El mié, 25-02-2015 a las 07:23 +0000, Agud Pique, Enric escribió:
> Hola gent,
>
> necessito ajuda per baixar de forma automàtica un html de twitter en
> concret el llistat de members de usa del perfil de twitter que exposo
> a continuació. La comanda em baixa informació fins a un cert punt però
> després es para pq la pagina encara no s'ha carregat, les dades es
> guarden al fitxer usa.dat
>
> wget -c -N -p -O usa.dat
> https://twitter.com/IABM1995/lists/usa/members

Hola Enric,

El problema el tindrás amb el JS que controla la paginació.
Potser podries mirar la documentació de Net::Twitter a CPAN que té controls sobre la paginació i els cursors a veure si et serveix.

Salut,
--
Carlos Juan