[bcn-pm] consulta per baixar un html amb scroll

Carlos Juan wodenmalkav a gmail.com
dic feb 25 06:29:25 PST 2015

El mié, 25-02-2015 a las 07:23 +0000, Agud Pique, Enric escribió:
> Hola gent,
>
> necessito ajuda per baixar de forma automàtica un html de twitter en concret el llistat de members de usa del perfil de twitter que exposo a continuació. La comanda em baixa informació fins a un cert punt però després es para pq la pagina encara no s'ha carregat, les dades es guarden al fitxer usa.dat
>
> wget -c -N -p -O usa.dat https://twitter.com/IABM1995/lists/usa/members

Hola Enric,

El problema el tindrás amb el JS que controla la paginació.
Potser podries mirar la documentació de Net::Twitter a CPAN que té
controls sobre la paginació i els cursors a veure si et serveix.

Salut,
--
Carlos Juan