[bcn-pm] Reunió 26 de febrer

Alex Muntada alexm a caliu.cat
diu feb 22 22:58:31 PST 2015

Marc Egea i Sala:

> Jo havia pensat una cosa per poder trencar el gel de les reunions. La
meva idea era fer un petit recull de 'what's new' fent un resum del que ha
passat al món Perl l'últim mes.
> Si no hi teniu inconvenient, m'encarregaré de preparar una petita llista
(segurament recollint  de Perl Weekly...)

Perfecte, em sembla bona idea per mantenir-nos al dia.

> Si la fem tècnica podem intentar fer-la aqui a Barcelona Activa, no
hauriem de tenir problema en llogar una sala amb projector :)

D'acord. Passeu-me l'adreça i els detalls perquè pugui posar-ho al meetup.
Us caldrà autoritzar els assistents a l'entrada, oi?

Salut,
Alex
Un document HTML ha estat eliminat...