[bcn-pm] Reunió 26 de febrer

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
diu feb 22 22:38:12 PST 2015

On 02/22/15 22:51, Alex Muntada wrote:
> Com que ningú s'ofereix a presentar res fem-ho a l'inrevés: algú té
> interès en algun tema que no conegui o que conegui poc i en el que li
> agradaria aprofundir a la reunió de dijous 26? Fins i tot no cal que
> tingui gaire a veure amb Perl. Vinga va, de què voleu parlar?
>
> D'altra banda, hem de buscar un lloc on fer la reunió i com que serà
> tècnica no la podem fer en un bar. Jo us puc oferir fer-la al Campus
> Nord de la UPC si no hi ha cap altra alternativa.
>
> Salut,
> Alex
Jo havia pensat una cosa per poder trencar el gel de les reunions. La
meva idea era fer un petit recull de 'what's new' fent un resum del que
ha passat al món Perl l'últim mes.

No hauria de durar més de 10 minuts però crec que donarà peu a que
tothom que vulgui hi pugui posar cullerada i a alguns ens permetrà estar
al dia, saber qui és qui i descobrir coses noves.

Si no hi teniu inconvenient, m'encarregaré de preparar una petita llista
(segurament recollint  de Perl Weekly...)

Si la fem tècnica podem intentar fer-la aqui a Barcelona Activa, no
hauriem de tenir problema en llogar una sala amb projector :)

Salut,

Marc.