[bcn-pm] Reunió 26 de febrer

Daniel Ribes daniel a danielribes.com
diu feb 22 11:55:29 PST 2015

Tot això de l'impost de societats és una complicació inesperada per la
majoria d'associacions i entitats sense lucre, però s'estant preparant
"movilitzacions" per aconseguir que es repensin la llei, si en voleu més
informació: http://www.secretariat.cat/impostdesocietats

Hi sembla que a nivell del ministeri ja han obert la possibilitat que
torni l'excempció fiscal, encara que mentres no es faci efectiva aquesta
reforma de la llei cal estar al cas.

Més info:
http://www.tornaveu.cat/article/10473/hisenda-podria-recuperar-lexempcio-fiscal-a-entitats-no-lucratives?id_butlleti_enviar=16&utm_source=butlleti_article&utm_medium=butlleti&utm_campaign=hisenda-podria-recuperar-lexempcio-fiscal-a-entitats-no-lucratives

Salutacions!

El 22/02/2015 a les 20:38, Alba Ferrer ha escrit: