[bcn-pm] Reunió 26 de febrer

Alba Ferrer alba a caliu.cat
diu feb 22 11:38:13 PST 2015

> «La publicació de la Llei sobre l’Impost de Societats confirma que
> totes les entitats, sense excepció, hauran de presentar l’impost i,
> per tant, portar una comptabilitat de partida doble.»

això complica força les coses, en la meva opinió. Hi ha algú que sàpiga
i vulgui encarregar-se d'això? :-S

> Cada vegada em fa més mandra tot plegat, sincerament. Si ara hem de
> declarar per les activitats que farem i tota la pesca, gairebé
> prefereixo fer-les totes gratuïtes i que si algú vol sponsoritzar ens
> faci ofertes concretes i finalistes, sense crear cap associació.

ja hem comentat altres vegades fer esdeveniments  gratuïts en els que
no donem samarreta ni res. Si trobem patrocinadors que puguin i vulguin
pagar directament, com a l'últim workshop, doncs anem afegint les coses
que vulguin pagar.

> Si mai organitzem una YAPC ja veurem com canalitzem el finançament i,
> en tot cas, es pot crear una associació en aquella ocasió. Ara bé, si
> hi ha algú que tingui molt d'interès en crear una associació ara i vol
> dedicar-hi el temps necessari, no m'hi negaré pas.

+1 a tot.

> Així doncs, jo dedicaria poca estona (30 minuts màxim) a parlar del
> tema de l'associació i buscaria algun altre tema tècnic que ens
> engresqui més. Algú s'ofereix a presentar alguna cosa?

jo aquest dijous no vindré, així que acceptaré qualsevol cosa que decidiu.

salut!