[bcn-pm] Debat sobre els objectius del workshop de Perl

Daniel Ribes daniel a danielribes.com
dij ago 27 08:27:54 PDT 2015

Hola,

El 27/08/2015 a les 17:05, Alex Muntada ha escrit:
> [...]
> primer cal que les empreses vulguin donar a conèixer que utilitzen
> Perl i després a més a més vulguin explicar per a què.
>
> Hem tingut algunes experiències en aquest sentit que no han acabat
> de funcionar del tot: un intent de fer un directori d'empreses de
> Barcelona que utilitzen Perl i una demostració de producte d'una
> empresa.
>
> També tenim altres casos en què funciona molt bé, com en el cas de
> Soysuper i Capside, que sempre estan disposats a explicar el que
> fan i a ajudar a organitzar esdeveniments (kudos!).

Si, és cert que fàcil no ho és :-(    ... huuum caldrà pensar-hi a veure
com donar la volta a aquest tema.

> Genial, t'he afegit a la llista de correu privada en la que ens
> coordinem per l'organització d'esdeveniments (et volia convidar
> però m'he equivocat d'enllaç i t'he subscrit directament).

He rebut els correus i accés al drive. Perfecte, gràcies!

Daniel.