[bcn-pm] Debat sobre els objectius del workshop de Perl

Alex Muntada alexm a caliu.cat
dij ago 27 08:05:15 PDT 2015

Daniel Ribes:

> Exposar casos reals d'ús de Perl, en entorns, companyies, o productes.

Absolutament d'acord en això. El que no veig és com fer-ho perquè
primer cal que les empreses vulguin donar a conèixer que utilitzen
Perl i després a més a més vulguin explicar per a què.

Hem tingut algunes experiències en aquest sentit que no han acabat
de funcionar del tot: un intent de fer un directori d'empreses de
Barcelona que utilitzen Perl i una demostració de producte d'una
empresa.

També tenim altres casos en què funciona molt bé, com en el cas de
Soysuper i Capside, que sempre estan disposats a explicar el que
fan i a ajudar a organitzar esdeveniments (kudos!).

Crec que és un tema que va més enllà de l'àmbit del workshop però
que hem de tenir en compte igualment. Qualsevol idea serà molt
benvinguda, en públic o en privat.

> m'agradaria col·laborar en l'organització del WorkShop en la mesura que
> fos possible. Per exemple, si no hi ha ningú concret que s'encarregui, a
> nivell disseny gràfic (fer cartells, stickers, etc.) ja que a banda de la
> meva "vida" com desenvolupador tinc un passat en el món del disseny gràfic i
> si puc ser d'ajuda en aquest tema podeu comptar amb mi. També si cal ajuda
> en la web o en difondre el tema a les xarxes socials.

Genial, t'he afegit a la llista de correu privada en la que ens
coordinem per l'organització d'esdeveniments (et volia convidar
però m'he equivocat d'enllaç i t'he subscrit directament).

Salut!
Alex