[bcn-pm] Barcelona Perl Mongers series at lanyrd

Alex Muntada alexm a caliu.cat
dim feb 11 12:05:01 PST 2014

Marc Egea i Sala:

> Volia posar la presentació del juliol però no tinc clar com
> hauria de posar la url (suposo que la pujaré a github).
> Hi ha alguna recomanació sobre on posar això?

Veig que la gent acostuma a posar-les a slideshare i aleshores
es veuen incrustades a la pàgina de la sessió. Desconec si amb
altres URL també ho fa.

Però jo em pensava que es podien pujar directament els fitxers
al lanyrd i ara entenc que no es pot :(

> Per cert, algú té algun tema per aquest mes?

Pels que coneixeu Hubot, vaig fer una petita prova de concepte
amb Bot::Jabbot per veure si era més fàcil de muntar i vaig
quedar prou content.

No dóna per gaire, tret que a més vulgueu que us expliqui
també el Hubot i tota la pila de plugins que tenen la gent
de GitHub.

Si voleu veure el Hubot en acció mireu el vídeo de ChatOps:
https://www.youtube.com/watch?v=pCVvYCjvoZI

Ara bé, en Diego K. ja fa temps que fa coses similars i no n'ha
fet cap vídeo encara... Potser és un bon moment perquè ens
expliqui com ho fa i quins problemes s'ha trobat. Estic pensant
concretament en temes de permisos, controls de seguretat, etc.

Salut,
Alex