[bcn-pm] Barcelona Perl Mongers series at lanyrd

Marc Egea i Sala marc.egea.sala a gmail.com
dll feb 10 23:42:50 PST 2014

Alex,

Una mica tard, però m'estic mirant això. Crec que ja tinc posat a tot
arreu on he assistit.

Volia posar la presentació del juliol però no tinc clar com hauria de
posar la url (suposo que la pujaré a github). Hi ha alguna recomanació
sobre on posar això?

Per cert, algú té algun tema per aquest mes?

A veure si avancem amb això :)

Salut,

Marc.