[bcn-pm] rpm spec use module i requires...

Jordi Miguel neoclimber a gmail.com
dij gen 10 08:05:53 PST 2013

Un bíblia una mica més extensa per quan un vol saber que fa el
misteriós empaquetador de RPM: http://www.rpm.org/max-rpm-snapshot/
Molt útil per quan surten casos com el que comentes, i mil d'altres q
ens apareixen quan un vol empaquetar quelcom.

Fins aviat,
Jordi
--
Para ser realmente grande, hay que estar con la gente, no por encima de ella.