[bcn-pm] rpm spec use module i requires...

Arnau Bria listsarnau a gmail.com
dij gen 10 07:19:17 PST 2013

Hola a tots,

primer de tot, bon any!

Estic empaquetant amb rpm un programa de monitoring que vaig fer i que
he estat actualitzant per tal que soportés SGE (sun grid engine).
Com que no trobava el mòdul a cap repo, l'he instal·lat a mà (tampoc
amb CPAN).

i al script he afegit:

use Scheduler::SGE

I ara rpm m'afegeix una dependència a perl(Schedule::SGE) que no vull
(no la podré resoldre).

He llegit coses com tocar les macros i no se que... i altres com
trampejar el rpm i dir que ell mateix és el provider d'aquest paquet
(cosa que és mentida).... no em volia complicar així que pensava tirar
per la segona, però segurq eu hi ha algú per aquí que em dona una
respota amb una solució ràpida i eficient.

Moltes gràcies per endavant!
Arnau