[bcn-pm] Workshop de Raspberry Pi

Xavi Drudis Ferran xdrudis a tinet.cat
dim abr 30 05:18:26 PDT 2013

On Tue 30/04/13 12:19 , Pedro <pederindi a gmail.com> wrote:

> Jo he vist que les RPi ja estan en Informatica Life (des que van
> treure restricció 1rpi - 1 persona), botiga normaleta a prop de casa,
> per 37€, +2€ que preu original (transport) (+iva, clar)
> o sigui que ja no hi ha excusa de què estan encarregades i no arriben :P

També n'he vist anunciades a Onda Radio (Barcelona, Gran Via de les Corts Catalanes,
prop d'Universitat) 35 + IVA model B.

La meva excusa per no tenir-ne és que tinc entès que necessiten programari privatiu per arrencar.
Sembla ser que la GPU executa alguna cosa privativa per arrencar la CPU ARM.
No sé si algú ha aconseguit substituir-ho per codi lliure, no que jo sàpiga.