[bcn-pm] Voluntaris per al Curs Intro Perl 10/11/12

Alex Muntada alexm a alexm.org
dic oct 10 04:58:49 PDT 2012

+ Manuel Trujillo (TooManySecrets):

> Si finalment es posen versions KDE/Gnome del desktop, no fará falta
> afegir cap altre (bé, potser el altres dos grans; Vim i Emacs). Crec
> que amb Gedit i/o Kate ja estaría el tema ven sortir ¿no?

Entenc que sí.

> Qualsevol persona acostumada a Mac i/o Win, quan la possis davant d'un
> Gnome o KDE, li fará extrany.

A banda de Perl, només necessiten un terminal i un navegador.

> Ara estic pensant que estem fent un traball que ja està fet. M'explico:
> Si agafes una Ubuntu/openSUSE, i engegues en live-mode, es tan senzill
> com pasar a la gent un script que simplement es baixi el paquets
> necessaris via lan/internet. No crec que siguin gaires i, a més, el
> programa Padre està soportat a la Ubuntu. A la Ubuntu no ho sé, pero
> amb openSUSE pots definir un repositori en local que tingui els
> paquets amb dependencies que fan falta.

D'una banda, no volem que el curs comenci amb una descàrrega de
paquets. No podem esperar que tothom es posi a descarregar i provar
les imatges el mateix dia del curs.

De l'altra, les imatges live porten moltes coses innecessàries pel
curs (LibreOffice, etc.) que s'haurien d'eliminar.

En qualsevol cas, les imatges han de contenir prèviament tot l'entorn
de treball i els tests han de poder funcionar encara que no hi hagi
xarxa.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>