[bcn-pm] Voluntaris per al Curs Intro Perl 10/11/12

Manuel Trujillo (TooManySecrets) toomany a toomany.net
dic oct 10 00:39:23 PDT 2012

2012/10/9 Alex Muntada <alexm a alexm.org>:
> * El que volem és una imatge d'un sistema linux pre-instal·lat que
> funcioni en una màquina virtual virtualbox i/o vmware.

No problemo.

> * Ha d'ocupar molt poc perquè els alumnes se l'hauran de descarregar
> abans del dia del curs.

De moment 280 Mb.

> * La imatge pot tenir entorn gràfic, però amb les eines
> imprescindibles per al navegador i un editor de text amigable per a no
> iniciats.

En principi porta IceWM. ¿Millor un LXDE? Vosaltres teniu la paraula...

> * L'entorn gràfic ha de ser fàcil d'usar per a no iniciats (no és el
> vostre entorn, és el dels alumnes).

Idem al anterior.

> * La distribució de linux ha d'agradar a alumnes i ponents alhora
> (podeu posar-vos d'acord entre vosaltres quina trieu però ha de ser 1
> de sola).

Es una openSUSE 12.2 i586 totalment funcional en tots el sentits.

> * La distribució de linux ha de tenir una versió de Perl 5.14 com a
> mínim i ha de disposar dels paquets més habituals per a fer tests.
> Prepararem un script que verifiqui que la imatge té els mòduls
> necessaris per al curs.

Perl 5.16. ¿Va bé?

> D'altra banda, a la llista d'organització del curs segur que debatrem
> sobre aquest tema i d'altres que hi tindran relació. Voleu que us
> convidi a participar-hi? Vinga, que això s'anima :-)

Jo no crec que i pugui participar en aquest nivell. Ara, si puc
donar-vos un cop de mà amb aixó...

> Salut i moltes gràcies!

A tú i a la resta per la feina que feu ;-)

Have a nice day  ;-)
TooManySecrets

/"\   ASCII Ribbon Campaign  | FreeBSD Since 4.1
\ / - NO HTML/RTF in e-mail  | GNU/Linux Since 1993.
 X  - NO Word docs in e-mail | OpenBSD User
/ \  - http://www.toomany.net | http://twitter.com/toomanysecrets