[bcn-pm] timeout que no em mata el procés (+ pipes)

Alex Muntada alexm a alexm.org
dim mar 27 06:21:55 PDT 2012

+ Arnau Bria <listsarnau a gmail.com>:

> Aleshores, això d'aquí:
> http://perldoc.perl.org/perlipc.html#Signals
>
> 'Sending a signal to a negative process ID means that you send the
> signal to the entire Unix process group'
>
> no val? quina diferència hi ha entre els dos kills?

Doncs és una bona pregunta. Té pinta que la documentació no és gaire
coherent en aquest punt. Quan trobi una estona miro de fer algunes
proves per verificar com funciona tot plegat i si hi ha diferència.

Sense ànim de tancar la discussió sobre aquest tema (sempre m'ha
agradat el tema d'IPC i és una cosa que s'oblida ràpid perquè no
l'usem gaire sovint), potser t'interessarà saber que hi ha un mòdul
que resol tots els problemes que has plantejat de cop (exec, pipes i
timeouts): IPC::Run.

Jo l'uso sovint per evitar haver de barallar-me amb els detalls d'IPC
i aconseguir que els programes siguin molt més entenedors i fàcils de
mantenir. Si t'interessa una solució elegant i que funciona, ja la
tens. Dit això, podem seguir parlant d'IPC ;-)

Alex Muntada <alexm a alexm.org>