[bcn-pm] timeout que no em mata el procés

Arnau Bria listsarnau a gmail.com
dij mar 15 04:15:56 PDT 2012

On Thu, 15 Mar 2012 11:39:06 +0100
Alex Muntada wrote:

> + Arnau Bria <listsarnau a gmail.com>:
Hola Àlex,

> Com que estàs barrejant codi Perl amb shell, et serà difícil
> gestionar correctament els fills i no podràs evitar els defuncts.
>
> El meu consell és que miris de crear els fills des del propi Perl,
> que guardis els PID i que aleshores els matis com cal i els hi
> facis un wait perquè no siguin zombies.

Ok, no se en quin 'foro' vaig veure que parlaven de les dues coses, i jo
em vaig quedar amb la ràpida :-)

> El procés ja està mort però no enterrat (zombie o defunct).
> Al perlipc parla de com gestionar-los però només funciona
> si els has parit des de Perl, clar:
>
> http://perldoc.perl.org/perlipc.html#Signals
>
> L'alternativa és plantejar-te si et cal crear fills (depèn de la feina
> que hagis de fer) o utilitzar un framework d'esdeveniments com
> AnyEvent. Però ja t'aviso que això és tot un món en sí mateix.

No, non més mons!! Gràcies al tema Gladiator m'he posat a llegir coses
sobre gestió de la memòria i per avui ja en tinc prou...

> Devel::Size és per això i és trivial d'utilitzar.
Si, he vist que és molt fàcil (estic treient els valors de certes
varibles): Però aquestes no creixen i el consum de memòria si. Estic
ampliant el nombre de variables mesurades.

** Tinc dos candidats a culpables, quan ho tingui una mica més clar
torno per aquí...

> Salut!
salut!
Arnau