[bcn-pm] Bootstrap i Catalyst

Jordi Amorós jordi.amoros.andreu a gmail.com
dis jun 2 02:04:55 PDT 2012

2012/6/2 Francesc Guasch <frankie a etsetb.upc.edu>

> Hola, estic mirant de fer la meva primera aplicació amb
> el Catalyst i he vist aquest mòdul:
>
>        Catalyst::Helper::View::TT::**Bootstrap::YUI
>
> que no ho diu molt clar però sembla que es per fer servir
> allò del bootstrap.js, pot ser ?

Bon dia Frankie,

aquest módul, segons el README, és per a generar una vista TT a partir d'un
dels fitxers de la versió de YUI que tinguis.

Podries fer-nos un pastebin de l'error? L'error te'l dóna al llençar el
helper o després un cop has arrencar el servidor de proves?

A reveure!