[bcn-pm] Felicitacions i agraïments pel curs de perl del passat 10 de març

Alba Ferrer dawnmusik a gmail.com
dic abr 11 12:36:02 PDT 2012

Hola Joan,

El 9 d’abril de 2012 17:16, mimosinnet <mimosinnet a gmail.com> ha escrit:
> [...]
> amb els coneixements d'informàtica que et pot donar l'haver estat
> iniciat a GNU/Linux amb la distribució de Gentoo, pensava que aniria
> molt més perdut. Al cap d'una estona van començar a aparèixer conceptes
> amb els que estava habituat, com els de "rol" [1] o "classe" [2]. El fet
> de no saber exactament exactament de què s'està parlant, també habitual
> en ciències socials, em va fer sentir perfectament a casa. S'ha
> d'afegir, a més, l'agradable ambient que es va respirar en tota la
> sessió i com van estar preparades els diferents temes que, com perl, es

Me n'alegro que el curs t'agradés i et fos útil, i que t'hagis engrescat a
fer coses noves amb Perl i les hagis compartit aquí. Gràcies!

> Aquesta setmana santa, fent neteja dels arxius vells de l'ordinador m'he
> trobat amb un script de perl per trobar arxius duplicats [3], i m'he
> dedicat a fer-ne una versió a partir del que varem estar fent en el curs
> de perl avançat, i l'he penjat en el mateix lloc:
>
> http://www.perlmonks.org/?node_id=963014
>
> Si algú té algun suggeriment o recomanació sobre el script o sobre quin
> RTFM m'hauria de llegir per seguir endavant n'estaria més que content.

Només comentar-te que en fer l'open és millor utilitzar variables lèxiques
en comptes de barewords per evitar sorpreses:

- (open FILE, "<", "$file" )
+ (open my $fh, "<", "$file")

L'enhorabona per la web i l'script :-)

Salut!