[bcn-pm] Curs Perl I: Primer esborrany temari i estructura

Alex Muntada alexm a alexm.org
dic oct 19 14:02:45 PDT 2011

+ Carlos Juan <wodenmalkav a gmail.com>:

> Si mal no recuerdo habíamos hablado que las practicas fluyeran hacia
> un fin, es decir que al terminar el curso los asistentes tuvieran "algo"
> concreto .... ¿Hemos pensado en que es ese "algo"? lo pregunto
> principalmente por que nos tendremos que coordinar para pensar los
> ejercicios ¿verdad?

Aquest era un desig meu però potser anem massa curts de temps per
aquesta edició. Com ho veieu la resta? Qui més s'anima a fer-se càrrec
d'algun tema?

> Por otro lado, Alex, ¿la sala tiene proyector? supongo que preparemos
> las charlas de cada tema apoyadas con un presentaciones.

Hi ha un projector mural i en tinc d'altres de portàtils per si de cas ens
calen. La sala també té càmeres per fer videoconferència però crec
que per aquesta edició potser no cal encara.

Quant al material del curs, sí m'agradaria que hi hagués presentacions
o algun tipus de material en forma de guió per anar seguint el curs.
Si a més el profe vol currar-se una presentació xula, ja és cosa seva
però no crec que sigui necessari si tenim un guió comú del curs.

El guió el podem elaborar al wiki de github o en alguna altra eina
d'edició col·laborativa (google docs, etherpad, wikibooks, etc.). Només
es tracta d'una llista de temes a tractar amb tots els punts que volem
comentar i amb els exemples que comentarem. Què hi dieu? Quina
eina preferiu? Si fem un wikibooks ja tenim feina feta perquè hi pugui
contribuir més gent, es pugui traduir, etc.

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>