[bcn-pm] Li donem una empenta al curs ?

Alex Muntada alexm a alexm.org
dim oct 18 08:04:48 PDT 2011

+ Francesc Guasch <frankie a telecos.upc.edu>:

> - Pagament. Podriem ficar de moment que els que estiguin
>  interessats que enviin un mail a alguna adreça. Jo podria ficar
>  una que fos :  perl a telecos.upc.edu

Acabo de crear la llista <curs2011 a perl.cat> (som l'Alba, tu i jo,
de moment) per anunciar-ho.

>  Quant tinguem el compte per fer l'ingrés o el que sigui s'els
>  pot dir per mail

En la mesura del que sigui possible, serà millor fer pagament
en mà i per als casos en què no ja farem lo del compte o una
cosa per l'estil.

Ahir vaig estar mirant les comissions de diferents serveis i el
que surt més econòmic és Amazon WebPay d'ús personal:

https://payments.amazon.com/sdui/sdui/personal/webpay/faq

Si ho entenc bé no cobren comissions excepte $10 quan es
faci la transferència d'efectiu al banc.

> Per cert es podria canviar el link a algo més curt ?
> http://barcelonapm.wordpress.com/curs/
> em va millor pels cartells

He creat 2 redireccions:

http://curs.perl.cat/
http://curs2011.perl.cat/

Ha de quedar clar que hi ha només 40 places, però no cal que
sigui al cartell. Només que ho posi a la web serà suficient, penso.

> Jo faria un esforç per mirar d'arribar al 5 de novembre. No cal que
> tinguem escrit tot el curs per endavant. A mi em diuen fes una
> hora d'expressions regulars i les faig, cap problema !

Jo també crec que no cal tenir el temari escrit, només cal que
tinguem clar què explicarem i qui ho farà. Repartim feina i que
cada profe es busqui la vida per preparar-s'ho.

> Curs de 8 hores aproximadament d'introducció a Perl orientat
> a informàtics que tinguin uns mínims coneixements de
> programació.

programar, que cadascú decideixi si en sap o no o haurem de posar
quins són els mínims ;)

Endavant!!!

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>