[bcn-pm] Li donem una empenta al curs ?

Francesc Guasch frankie a telecos.upc.edu
dim oct 18 06:11:17 PDT 2011

Hola, la plana web està superbé. Jo podria anar a demanar els
cartells. Anem a mirar què ens falta ?

- Temari. No seria imprescindible tenir un temari exhaustiu per
   ja mateix. Amb 8 items per ficar de moment ja n'hi hauria prou.

- Pagament. Podriem ficar de moment que els que estiguin
   interessats que enviin un mail a alguna adreça. Jo podria ficar
   una que fos :  perl a telecos.upc.edu
   Quant tinguem el compte per fer l'ingrés o el que sigui s'els
   pot dir per mail

- Info del curs en la plana web. Es podria afegir algo senzill,
   ho envio al final. Per cert es podria canviar el link a algo
   més curt ?   http://barcelonapm.wordpress.com/curs/
   em va millor pels cartells

- Catering: No he acabat d'enllestir això. Avui faré un altre intent.
   Tinc dues possibles opcions.

- Samarreta: Al CPET m'han dit on fer-ne que queden bé, ho podria
   mirar de gestionar no hi ha ningú més que s'animi.

Jo faria un esforç per mirar d'arribar al 5 de novembre. No cal que
tinguem escrit tot el curs per endavant. A mi em diuen fes una
hora d'expressions regulars i les faig, cap problema !

On

Al Campus Nord de la UPC

Cost

25 € inclou samarreta i dinar

Curs

Curs de 8 hores aproximadament d'introducció a Perl orientat a informàtics
que tinguin uns mínims coneixements de programació.

Apuntar-se

Envia un mail a perl a telecos.upc.edu