[bcn-pm] Curs Perl I

Alex Muntada alexm a alexm.org
dic oct 12 12:26:33 PDT 2011

+ Francesc Guasch <frankie a telecos.upc.edu>:

> Una coseta, encara no hi ha el temari. Però hi ha consens
> en que 8 hores són massa i ho deixem en 6 ?

Ostres, doncs no sé pas d'on surt aquest consens perquè és
el primer cop que sento això de les 6 hores. Personalment,
crec que 6h (3+3) són poques per fer un curs d'introducció
complet de Perl. Amb les pauses corresponents incloses,
crec que 4+4h és millor, e.g. 10-14h i 16-20h.

> Algú pot fer una plana ni que sigui en html per ficar en
> el cartell. Tenieu bastant clar l'altre dia que seria fent
> una transferència. A quin compte ?

D'aquest tema me'n faré càrrec jo quan torni la setmana
vinent a Barcelona, però segurament permetrem diferents
mètodes de pagament (en mà, entre d'altres).

> Contem de moment 20 persones en total, per dir algo. Jo en conec
> ja 3 o 4 que s'han interessat. Hem de tenir en compte que els
> mongers també mengen. Quants vindreu ?

La sala té espai per 40-50 alumnes com a màxim, però amb
50 estaran una mica comprimits. Per tant, si voleu podem
deixar-ho en 50 persones en total, 40 alumnes i 10 profes.

Uns 10€ (dinar) + 10€ (samarreta) em sembla raonable. Cobrem
25€ per 40 estudiants i ens surten els 10 profes de franc.

50*(10+10) == 40*25

Crec que el pagament del curs l'hauríem de tancar 1 setmana
abans del dia del curs (5 novembre) per poder concretar el tema
de les samarretes i càtering amb els proveïdors amb prou temps.

Això em fa pensar que potser anem massa justos de temps per
fer el curs el dia 5 de novembre. En tot cas, abans de començar
a anunciar-ho als 4 vents, podem moure-ho al 26 de novembre i
(la data en què volíem fer la 2a part) i ja veurem quan fem l'altre.

De moment seguim amb el pla inicial del 5 de novembre i la
setmana vinent acabem de decidir (l'Alba i jo no som a Barcelona
i no tenim bona connexió a internet).

Salut i gràcies a tothom!

--
Alex Muntada <alexm a alexm.org>