[bcn-pm] Curs Perl I

Francesc Guasch frankie a telecos.upc.edu
dim oct 11 01:51:23 PDT 2011

Al 08/10/11 18:35, En/na Francesc Guasch ha escrit:

> si lo de Carlos Juan al final no surt, conec una empresa de
> càtering que ens ho podria muntar. Obi ? Ho miro ?

Demanaré si ens poden fer un catering. De moment demanaré 20
persones. Preu per persona ¿ 10 € ? Potser sent tant pocs haurem
d'encarregar-nos d'anar a buscar-lo. Algú té una furgoneta o
maleter un pel gran ?

> Preguntaré al CPET a veure si ens ho poden fer tot. Samarret + Cartell.
> El dilluns me n'ocupo.

Per cert, em poden fer el cartell però no la samarreta.
Una coseta, encara no hi ha el temari. Però hi ha consens
en que 8 hores són massa i ho deixem en 6 ?

Algú pot fer una plana ni que sigui en html per ficar en
el cartell. Tenieu bastant clar l'altre dia que seria fent
una transferència. A quin compte ?

Vamos a ver. Aqui estem parlant ja de pela eh!
Contem de moment 20 persones en total, per dir algo. Jo en conec
ja 3 o 4 que s'han interessat. Hem de tenir en compte que els
mongers també mengen. Quants vindreu ?

Per treballar hauriem de pensar quin pressupost tenim. Jo mai
he organitzat res d'això, però anem a contar algo i després
posem nºs més exactes:

catering: 20*10 = 200 €  ( ho estic mirant )
samarretes: 20*10 = 200 € ( si algú s'ho pot mirar ¿? )
cartells: 50 € ( ho estic mirant )

Total 450 €. Espero que almenys hi hagin 9 mongers disposats
a apoquinar 50 € si no ve ningú.