[bcn-pm] Modern Perl Toolchain (dijous 31 de març)

Alba Ferrer dawnmusik a gmail.com
dll mar 28 06:11:21 PDT 2011

> I aprofitant el tema... Vam parlar de canviar de lloc per fer les
> reunions perquè sovint ens trobem sense lloc al Cosmo. Si teniu
> propostes, compartiu-les a la llista perquè puguem opinar i triar.
>
> Per a aquesta xerrada que us proposo, si voleu veure-ho en
> directe i amb projector per discutir sobre el tema a fons, puc
> reservar la sala del meu departament a la UPC. El que preferiu.

Fins que trobem un lloc on tinguem més lloc i estiguem més còmodes
per fer presentacions, jo votaria per fer-ho a la UPC. Després, com sempre,
ens acostem a sopar un frankfurt al costat.

Ja direu!

alba

--
Ø If I get old, I will not give in, but if I do, remind me of this.
Remind me that once I was free, once I was cool, once I was me.