[bcn-pm] samarretes per la subhasta de la ye2011

Jose Luis Perez Diez jluis a escomposlinux.org
dic jul 20 05:30:03 PDT 2011

A Dimecres 20 Juliol 2011 10:47:26, Alex Muntada va escriure:
> Jose Luis, com que en el teu cas tens 1 samarreta reservada per
> a convidats, el teu +1 vol dir que estàs d'acord amb la idea o que
> vols posar-ne també 1 al lot?
>
> Potser m'estic fent un embolic però crec que és millor desfer el
> malentès, en cas que n'hi hagi cap.

Estic d'acord amb la idea i també podeu comptar amb ella per afegir al lot si
es necessari deixo la decisió als que tenen mes experiència a les YAPC :)