[bcn-pm] Mendeley data challenge

Enrique Nell blas.gordon a gmail.com
dic ago 31 00:29:24 PDT 2011

Hola Carles

2011/8/30 Carles Pina i Estany <carles a pina.cat>

> casualitat, aquí justament treballo :-) (vull dir a Mendeley,
> no fent cap api binary battle, que justament per les bases tampoc
> podria)

> no ho he entés, però ho pots explicar més?
>
> De tant en tant fem algun "hack weekend" o "hack day" i m'agrada tenir
> idees interessants, a no ser que ho faci algú (jo no crec que hi
> dediqués massa temps). Si algú ho vol fer per l'api binary battle
> encantat! (si puc ajudar ja direu)
>
> Què vols dir que "oculte todos los artículos"?

En parte es un chiste malo, pero quiere decir que, ahora que el acceso a la
información es tan fácil, cada vez resulta más difícil concentrarse y
empiezan a ser necesarios sistemas de control para procesarla de forma
eficaz.
Por ejemplo, formas de dosificar automáticamente la información, más allá de
técnicas de higiene mental y organización personal.

> Per cert, recomanacions, problemes, etc. de Mendeley: me les podeu
> enviar en privat :-

Muchas gracias. La aplicación tiene muy buena pinta.

Saludos,
Enrique
Un document HTML ha estat eliminat...