[bcn-pm] Mendeley data challenge

Carles Pina i Estany carles a pina.cat
dim ago 30 11:55:37 PDT 2011

Hola,

No sé si m'hauria de representar, fa anys que no dec escriure aquí...
(d'scripting ara tiro més per Python, i com que aquesta llista té poc
tràfic la rebo encara directe a l'inbox :-) )

On Aug/30/2011, Enrique Nell wrote:
> Por si alguien se anima:
>
> http://dev.mendeley.com/api-binary-battle

casualitat, aquí justament treballo :-) (vull dir a Mendeley,
no fent cap api binary battle, que justament per les bases tampoc
podria)

> A título particular, una aplicación de los sistemas de recomendación
> de información que me interesaría es un filtro para motores de
> búsqueda/RSS/redes sociales/etc. que oculte todos los artículos que me
> puedan resultar interesantes.

no ho he entés, però ho pots explicar més?

De tant en tant fem algun "hack weekend" o "hack day" i m'agrada tenir
idees interessants, a no ser que ho faci algú (jo no crec que hi
dediqués massa temps). Si algú ho vol fer per l'api binary battle
encantat! (si puc ajudar ja direu)

Què vols dir que "oculte todos los artículos"?

Aquest diumenge hi ha hackday. No estic segur que hi pugui anar, i ja
tinc alguna idea, però mai se sap...

Per cert, recomanacions, problemes, etc. de Mendeley: me les podeu
enviar en privat :-)

Fins aviat,

--
Carles Pina i Estany